Jest nam niezmiernie miło poinformować, że Elbląskie Centrum Usług Społecznych zostało wyróżnione prestiżowym tytułem i znakiem jakości „Przyjazny Urząd”. Nagrodę z rąk prezesa zarządu Quality Institute Piotra Celeja, w Warszawie odebrała Pani Dyrektor Beata Kulesza wraz z Wiceprezydentem Miasta Elbląga – Michałem Missanem.
Nagrody przyznawane są na podstawie głosów Kapituły, złożonej z ekspertów i praktyków administracji publicznej z czołowych polskich uniwersytetów, specjalizujących się naukowo lub zawodowo w problematyce administracji publicznej i zarządzania jakością. W tegorocznej edycji Kapituła wyłoniła 20 laureatów reprezentujących instytucje administracji publicznej z całej Polski.
Ogólnopolski konkurs o Znak Jakości „Przyjazny Urząd” promuje jednostki, które wyróżniają się wysoką jakością obsługi klienta (interesanta), profesjonalizmem i rzetelnością w działaniu oraz nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie zarządzania oraz kultury pracy. Wyróżnienie przyznawane jest tym urzędom, które reprezentują w swoim codziennym funkcjonowaniu najwyższe standardy jakościowe.